شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی لوح هنر بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی (lohehonar@gmail.com) درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه كتبی اخذ نمایید.

 

ثبت سفارش

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی لوح هنر، سایت ( lohehonar.com ) عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند، فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی لوح هنر و در فرم سفارش موجود در سایت درج نموده است، فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و مبلغ کالای سفارش داده شده که طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده را نیز به اطلاع خریدار می رساند.

 

خرید (پرداخت هزینه سفارش)

پس از انتخاب محصول و تکمیل فرم سفارش، خریدارمبلغ مورد نظر را از طریق درگاه های بانکی موجود در سایت، پرداخت می نماید. بعد از انجام عملیات پرداخت، سفارش وی ثبت گردیده تا در اسرع وقت ارسال شود.

لازم به ذکر است خرید از طریق تماس با مدیر فروش نیز انجام می شود که در این صورت خریدار کد کالای مورد نظر را به اطلاع مسئول فروش رسانده (در صورت موجود بودن در انبار) و هزینه کالا را مستقیما به شماره حساب یا کارتی که فروشنده در اختیارخریدار قرار می دهد  واریز نموده و پس از انجام عملیات پرداخت، محصول برای خریدار و به آدرس او ارسال می شود.

 

بسته بندی محصول

با توجه به نوع اثر و شکننده بودن کالا، لازم است بسته بندی محصول با نهایت دقت و مقاومت در مقابل ضربه های احتمالی انجام شود و نام وآدرس بر روی بسته بندی درج گردیده و با اطمینان به مقصد ارسال شود. این بسته بندی شامل هزینه ای می شود که پرداخت این هزینه به عهده ی مشتری خواهد بود.

 

ارسال کالا

فروشگاه لوح هنر به عنوان فروشنده ی محصول متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا سفارش را در زمان و مکان مشخص شده تحویل دهد، ارسال کالاهای لوح هنر تنها از طریق باربری (ترمینال ) بوده و از هیچ طریق دیگری نخواهد بود، مکان تحویل کالا نشانی است که مشتری در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نماید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به انبار ترمینال به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد. هزینه حمل بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط ترمینال خواهد بود و لوح هنرهیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد..

 خدمات پس از فروش کالا

چنانچه خریدار قبل از ارسال کالا و پس از واریز وجه از دریافت کالا انصراف بدهد، کل وجه به حساب بانکی وی مسترد خواهد شد، و اگر بعد از ارسال کالا از خرید خود منصرف شود در صورت عدم هر گونه خسارت به کالا حق انصراف خواهد داشت و لوح هنر بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. (ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *