اسمش دواست و ذکرش شفا…
ما مستاصل و تنهاییم و کسی نیست جز خدا که همه چیز در دستانش باشد و بتوان به او تکیه کرد.
باید از او کمک خواست که اسمش دواست و ذکرش شفا…
یه کار هنری دستسازه، تابلو «یا من اسمه دوا و ذکره شفا» 😇
ما مستاصل و تنهاییم و کسی نیست جز خدا که همه چیز در دستانش باشد و بتوان به او تکیه کرد.
باید از او کمک خواست که اسمش دواست و ذکرش شفا…
یه کار هنری دستسازه، تابلو «یا من اسمه دوا و ذکره شفا» 😇
هنوز حساب کاربری ندارید؟
ایجاد یک حساب کاربری؟