میدونی تهِ تهِ قصه چیه؟ اینکه خیلیا فکر میکنن با رفتنِ جسم، آدم تموم میشه. اما خدا خودش تو قرآن قول داده که شهیدا زندهان و دارن پیش خودش روزی میخورن.
خون شهید خامنهای الان از همیشه قویتره، چون دیگه محدود به زمان و مکان نیست؛ شده یه باور که تو دل همه جوونه زده.
وقتی میگیم «رهبر ما زنده است چون که خدا زنده است»، یعنی این راه، راه خداست! خدا که همیشه هست، پس این راه و صاحب این راه هم همیشه هستن.
حق همیشه برنده است و باطل مثل کف روی آب میره پی کارش.
آقا پیش ماست، زندهتر از هر وقت دیگهای، و داره لبخند میزنه به این همه ایستادگی.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما…